Veelgestelde vragen

Hieronder staan onze Veelgestelde Vragen. We raden je aan hier eerst te kijken voordat je contact opneemt met onze support voor de snelste afhandeling.
Als het antwoord op jouw vraag er niet tussenstaat, neem dan contact met ons op via support@dreaver.nl.

Filter op onderwerp
Alle
  • Alle
  • Verzending & Bestellingen
  • Retourneren

Hulp nodig?

Kom je er toch niet uit? Dan is dat geen probleem. Je kunt je vraag direct aan ons stellen via de chat. Wij zijn doordeweeks van 9:00 tot 19:00 uur bereikbaar en doen ons best om je vragen zo snel en zo goed mogelijk te beantwoorden.

Mochten we niet beschikbaar zijn, stuur ons dan een e-mail. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Verzending & Bestellingen

Als je product verstuurd is met een Track & Trace code heb je deze ontvangen in je mail nadat je bestelling door ons is overhandigd aan DPD.

Heb jij deze mail niet ontvangen? Kijk dan eerst even in je spam mail. Mocht je hier ook niks vinden? Stuur dan even een mailtje naar support@dreaver.nl. We kijken graag met je mee!

Helaas zijn we afhankelijk van koeriersdiensten, en soms kunnen ze, vanwege de werkdruk, niet altijd de leverbelofte van 100% garanderen. We zorgen er altijd voor dat je bestelling zo snel mogelijk ons magazijn in Nederland verlaat, op weg naar het sorteercentrum van DPD.

We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, maar we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd. Als je pakket 5 werkdagen na je bestelling nog niet is geleverd, neem dan gerust contact op met de klantenservice van DPD of met ons. Op die manier kunnen we meer duidelijkheid bieden over de status van jouw bestelling.

Heb je een kapot, verkeerd of incompleet artikel ontvangen? Aarzel niet en stuur een mailtje naar support@dreaver.nl. Voeg een foto toe van het kapotte, verkeerde of incomplete product en licht kort toe wat er precies aan de hand is. We zullen er alles aan doen om samen een gepaste oplossing te vinden!

Tijdens deze feestdagenperioden ervaren koerierdiensten aanzienlijke drukte. Door het grote aantal online bestellingen is het soms lastig om de hoeveelheid werk te overzien in verhouding tot de beschikbare mankracht bij de koeriersdiensten. We vragen om jullie begrip: als je tijdens deze periode een bestelling plaatst, kan er mogelijk vertraging optreden. DPD doet er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen!

Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog niet zijn afgeleverd, neem dan contact op met ons supportteam. Op die manier kunnen we je verder assisteren en meer duidelijkheid verschaffen over de status van je bestelling.

Het bestelnummer dat je nodig hebt om de bestelling te retourneren kun je terugvinden in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van jouw bestelling.

Nadat wij het pakket aan DPD overhandigen duurt het gemiddeld 1-5 werkdagen voordat het bij jou thuis wordt geleverd.

*LET OP: De tracking informatie kan soms aangeven dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL terwijl dit wel het geval is. Vanwege de drukte die DPD ervaart kunnen zij niet altijd alle aangeleverde pakketten op tijd verwerken. Op het moment dat het pakket gescand wordt bij DPD zeggen ze pas dat het is ontvangen, terwijl dit dus al eerder het geval was.

Op werkdagen voor 17:00 besteld = dezelfde dag aan DPD overhandigd.

ls je pakket 5 werkdagen na je bestelling nog niet is geleverd, neem dan gerust contact op met de klantenservice van DPD of met ons. Op die manier kunnen we meer duidelijkheid bieden over de status van jouw bestelling.

Retourneren

Je bestelling retourneren kun je makkelijk en snel regelen door de volgende stappen te volgen:
  1. Stuur binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een mail naar support@dreaver.nl. met het verzoek om je bestelling te retourneren. Zet alsjeblieft de volgende gegevens in de mail:
    • Je bestelnummer (deze kan je vinden in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van jouw bestelling).
    • Het product(en) dat je wilt retourneren.
  2. Vul vervolgens het retourformulier in dat je van ons ontvangt. Print deze uit en voeg deze toe aan de retourzending.
  3. Retourneer jouw bestelling samen met het retourformulier. Na de termijn van 30 dagen heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. De kosten voor retournering zijn gratis. De klant is verantwoordelijk voor het product totdat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. Denk eraan om je verzendbewijs goed te bewaren, voor het geval je pakket ons niet bereikt.
  4. Als we de retourzending ontvangen hebben, zullen we deze binnen 7 dagen verwerken. Als je retour in goede orde verwerkt is, ontvang je hierover een bevestigingsmail. Het volledige aankoopbedrag zal vervolgens binnen enkele werkdagen op je rekening teruggestort worden.

Het product moet binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling aangemeld worden voor retour. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Het is belangrijk dat de volgende retourvoorwaarden nageleefd worden als je een product retourneert. Hierdoor krijg jij je geld terug en kunnen we nog iemand anders blij maken met het product.

  • Producten moeten geretourneerd worden in de originele verpakking.
  • De volledige verpakkingsinhoud moet geretourneerd worden.
  • Het product moet in de originele staat geretourneerd worden en mag niet beschadigd of zichtbaar gebruikt zijn.

Retourneren binnen 30 dagen is gratis.

Als je een artikel wilt ruilen, stuur dan het ongewenste artikel naar ons terug en koop het product dat je wel graag wilt hebben. Zodra we het ongewenste artikel in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je hier een terugbetaling voor.

Nadat het geretourneerde product bij ons binnen is, gaan wij aan de slag om de retour te verwerken. Wij streven ernaar om geretourneerde producten binnen 7 dagen te verwerken. Zodra je retour goed verwerkt is, krijg je hier een bevestigingsmail van en wordt het volledige aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort op je rekening.

Wij streven ernaar om ontvangen retouren binnen 7 dagen te verwerken. Heb je alle stappen voor retournering doorlopen maar nog geen terugbetaling ontvangen binnen deze periode? Stuur alsjeblieft even een mailtje naar support@dreaver.nl. Dan kijken we even wat er precies aan de hand is.

Staat je vraag er niet bij? Mail ons