Wil je jouw aankoop retourneren? Geen enkel probleem! Alle bestellingen kunnen tot 30 dagen na ontvangst aangemeld worden voor retour. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om het product te retourneren.
Als je een product wilt ruilen, stuur dan het ongewenste product naar ons terug en koop het product dat je wel graag wilt hebben. Zodra we het ongewenste product in goede orde hebben ontvangen, ontvang je hier een terugbetaling voor.
Retourvoorwaarden
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je bestelling retourneren kun je makkelijk en snel regelen door de volgende stappen te volgen:
Wat is de retourtermijn?
Het product moet binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling aangemeld worden voor retour. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het is belangrijk dat de volgende retourvoorwaarden nageleefd worden als je een product retourneert. Hierdoor krijg jij je geld terug en kunnen we nog iemand anders blij maken met het product.
- Producten moeten geretourneerd worden in de originele verpakking.
- De volledige verpakkingsinhoud moet geretourneerd worden.
- Het product moet in de originele staat geretourneerd worden en mag niet beschadigd of zichtbaar gebruikt zijn.
Is retourneren gratis?
Retourneren binnen 30 dagen is gratis.
Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
Als je een artikel wilt ruilen, stuur dan het ongewenste artikel naar ons terug en koop het product dat je wel graag wilt hebben. Zodra we het ongewenste artikel in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je hier een terugbetaling voor.
Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
Het bestelnummer dat je nodig hebt om de bestelling te retourneren kun je terugvinden in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van jouw bestelling.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Nadat het geretourneerde product bij ons binnen is, gaan wij aan de slag om de retour te verwerken. Wij streven ernaar om geretourneerde producten binnen 7 dagen te verwerken. Zodra je retour goed verwerkt is, krijg je hier een bevestigingsmail van en wordt het volledige aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort op je rekening.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar nog geen terugbetaling ontvangen, wat nu?
Wij streven ernaar om ontvangen retouren binnen 7 dagen te verwerken. Heb je alle stappen voor retournering doorlopen maar nog geen terugbetaling ontvangen binnen deze periode? Stuur alsjeblieft even een mailtje naar support@dreaver.nl. Dan kijken we even wat er precies aan de hand is.
Heb je vragen naar aanleiding van deze pagina? Je kunt ons bereiken door even een mailtje te sturen naar support@dreaver.nl of door te klikken op de knop hieronder. We horen graag van je!
Bedankt voor het abonneren
Deze e-mail is geregistreerd!